bye-bye GZ!…

Тільки я зрозуміла, що вже практично виздоровіла (велике ДЯКУЮ китайській медицині! ) і що дуже навіть комфортно почуваю себе в Гуанчжоу (ГЖ), адаптувалась… як мені прийшла смс з агентства про те, що я і Габі їдемо в Шантоу… Про це місто я вже чула не раз, туди часто відправляють моделей… Але у всіх враження м'яко кажучи не найкраще… Це провінційне місто…в якому зовсім мало іноземців і життя там суто китайське)). Нема нормальних магазинів, ресторанів, брудно… хоча роботи модельної багато. Тому я вирішила останню добу в ГЖ провести якомога насиченіше і цікавіше!  🙂

День перед тим ми були в клубі

а потім відсипались на кастингах…)) які почались о 9.30 і тривали до 18.00 безперервно…

Я дізналась про переміщення… і щоб не плакати, сміялась)))

Ввечері ходила в китайський ресторан, але не ризикнула їсти китайську їжу…
а потім в кіно, 3-д…. воно було дуже занудне… і примітивне… не знаю, чи в Україні воно б мало попит… але головний герой Він Дізель. Кінотеатр в торговому центрі на останньому поверсі. Також відвідала кімнату страху… бррр, не люблю ці страшилки…
Лелеки полетіли…

Ще потрапила на бал-маскарад…

а в 6ій ранку – на автобус і в Шантоу… вділа навушники, вмостилась чим зручніше …

Часом просиналась і бачила цікаві краєвиди за вікном

Була одна зупинка десь на 20 хв. Мені сподобався туалет на автовокзалі, навіть сфотографувала)))
посеред приміщення росли великі дерева – пальми, здається, і дуже чисто було, як для громадського туалету!

В Шантоу поселили нас в готель (десь 2-3 зірочки) і повезли на кастинги зразу ж. Ввечері Софі (новий букер) показала мені класну забігайлівку, де я дуже-дуже смачно поїла китайської їжі і всього за 10 грн.! Потім поїхали в місцевий торговий центр, він виявився зовсім не поганим, в продуктовому супермаркеті шалений вибір продуктів!!! Хоча тепер можемо купувати тільки готову їжу… готувати в готелі їжу немає як… добре, що є холодильник.
Таксисти тут зовсім не такі сумлінні, як в ГЖ… кажуть завжди, що в них поламався лічильник… намотують зайві кілометри і виставляють завищені рахунки за проїзд (майже, як у Львові), тим більше, коли бачать іноземців… Англомовних китайців найти тут ще важче, ніж в ГЖ. На дорогах дуже насичений нерегульований рух, але більшість людей їздить на моторолерах, мотоциклах… буває по 4 людини на одному маленькому моторолері…)))
Ми, вийшовши з супермаркету, теж вирішили скористатись послугами мото-таксиста)))
Виявилась, що швидкість в такого чуда техніки, як в ровера… хоча деякі роверсити нас теж обганяли))) Але це було дууууже весело)) давно я так не сміялась))) і економно – заплатили 10 грн. (на таксі було б в 2 рази дорожче)

Спати вчора я лягла рано, бо в номері не було інтернету)) і я цьому тільки втішилась, бо дуже замучена була…Мені так солодко спалось на новому місці! Навіть, не зважаючи на те, що ліжко тверде, ніби дерев'яне, я проспала 12 годин! )))
І знову кастинг… сьогодні тільки один…

Тут в мене більше вільного часу… тому частіше буду он-лайн. А зараз напевно підемо з Габі вивчати місцевість))